شهردار نور:

شهرداری نور در مدار اجرای پروژه های خدماتی و فرهنگی است

شهرداری نور در مدار اجرای پروژه های خدماتی و فرهنگی است به گزارش فست تریپ، مازندران شهردار نور از استمرار فعالیتهای عمرانی در این شهر توریستی خبرداد و اظهار داشت: شهرداری همزمان با فعالیتهای عمرانی به کارهای فرهنگی هم می پردازد و این شهر در مدار اجرای پروژه های خدماتی است.



ابوالحسن سالاری فر در گفتگو با ایسنا ضمن اشاره به این که شهرداری در جهت وظایف ذاتی در حوزه خدمات شهری بسیار فعال است، اظهار نمود: همکاران خدمات شهری به شکل شبانه روزی نظافت شهری و سایر مشکلاتی که اگر به وجود بیاید را برطرف می کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری در حوزه تأمین سرویس بهداشتی در سطح شهر، حدودا ۱۰ روز گذشته چهار چشمه سرویس بهداشتی شامل ۲ چشمه زنانه و ۲ چشمه مردانه در خیابان انقلاب جهت رفاه حال شهروندان خصوصاً در روز چهارشنبه به علت وجود بازار هفتگی شهر نور که یکی از معضلات اساسی بود؛ راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

شهردار نور تصریح کرد: طی همفکری که با اعضای شورای شهر صورت گرفت به علت چالش های زیست محیطی سرویس بهداشتی خیابان پاسداران که در مرکز شهر قرار دارد، به ۱۰۰ متر جلوتر با رعایت موازین محیط زیستی، ۱۲ چشمه با اعتبار یک میلیارد تومان درحال ساخت است، همینطور برای معلولین هم یک چشمه جداگانه در نظر گرفته شد که تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

سالاری فر ضمن اشاره به این که در حوزه های عمرانی هدف شهرداری و شورای اسلامی بر اتمام پروژه های نیمه تمام است، افزود: بیشتر عملیات عمرانی چون پیاده رو سازی ها و بازسازی فضاهای سبز، آسفالت معابر و زیرسازی به سمت محله ها جهت رضایت شهروندان هدایت و به شکل شبانه روزی درحال فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: اضلاع شرقی و غربی پیاده روسازی خیابان ناطق نوری به اتمام رسید و طی چند روز آینده پروژه خیابان نیما که پیاده رو سازی نیمه کاره از سالیان گذشته دارد، تکمیل می شود.

شهردار نور بیان نمود: پیاده رو سازی خیابان مسجد جامع هم در حال انجام می باشد که بعد از آن خیابان مشیر، طالقانی، فردوسی و شهدای گمنام هم در دستور کار قرار دارد. همزمان زیرسازی آسفالت معابر هم با پیگیری جدی صورت می گیرد.



منبع:

1403/07/20
10:44:58
5.0 / 5
102
تگهای خبر: توریست , خدمات , سرویس , شهرداری
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است