برگزاری دوره آموزش ایمنی نصب و برچیدن جرثقیل های برجی در تهران

برگزاری دوره آموزش ایمنی نصب و برچیدن جرثقیل های برجی در تهران به گزارش فست تریپ، رئیس دبیرخانه HSE سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری دوره آموزش ایمنی نصب، بهره برداری و برچیدن جرثقیل های برجی در تهران اطلاع داد.



به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، سجاد موسوی، رییس دبیرخانه HSE این سازمان از برگزاری دوره آموزشی ایمنی نصب، بهره برداری و برچیدن جرثقیل های برجی (Tower Crane) در قالب کارگاه آگاهی داد و اظهار داشت: این دوره آموزشی ۱۶ ساعته روز چهارشنبه، ۱۸ مهرماه، برای ۲۰۰ نفر از کارکنان HSE واحدهای تابعه و نمایندگان معاونت های فنی و عمرانی و معماری و شهرسازی انجام شد.

موسوی اضافه کرد: این دوره آموزشی برای تعداد ۲۰۰ نفر از کارکنان HSE واحدهای تابعه و همین طور نمایندگان معاونت های فنی و عمرانی و معماری و شهرسازی در سه جلسه شامل دو جلسه نظریه و یک جلسه کارگاه عملی مجموع ۱۶ ساعت توسط سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برنامه ریزی و انجام شد.

وی استقبال از این کارگاه عملی را بی نظیر خواند و عنوان کرد: این کارگاه را در سه جلسه شامل دو جلسه نظریه و یک جلسه کارگاه عملی در یکی از پروژه های ناحیه ۳ منطقه ۲۲ تحت عنوان پروژه ساختمانی نیکان که دارای چندین دستگاه جرثقیل برجی درحال نصب و بهره برداری بود، برگزار کردیم.

رئیس دبیرخانه HSE سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تاکید براینکه ۶۰۰ جرثقیل برجی فعال در سطح شهر تهران وجود دارد، اظهار داشت: بدین جهت هدف از برگزاری چنین دوره ای آشنایی فراگیران با انواع، اجزا و قسمت های مختلف جرثقیل های برجی، اصول نظارت و بازدیدهای دوره ای ایمنی از این جرثقیل ها بود.



1403/07/19
12:08:10
5.0 / 5
120
تگهای خبر: آموزش , ایمنی , دستگاه , شهرسازی
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است