رئیس شورای شهر تهران خبر داد

تصویب ۳ زمین برای راه اندازی آرامستان های جدید تهران

تصویب ۳ زمین برای راه اندازی آرامستان های جدید تهران فست تریپ: رییس شورای اسلامی شهر تهران از قطعیت تصویب سه زمین برای راه اندازی آرامستان های جدید تهران آگاهی داد.


به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، مهدی چمران قبل از شروع دویست وشصت وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح دستور کار جلسه امروز شورا اظهار داشت: قبل از شروع صحن علنی یک ساعت جلسه قبلی ما به طول انجامید که در آن بحث آرامستان های جدید شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و نهایتاً به تصویب رسید.
وی افزود: محلهای انتخابی بطور قطع مورد بررسی قرار گرفتند تا معضل اتمام ظرفیت بهشت زهرا هرچه سریع تر جبران شود.
رییس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی درباب محلهای به تصویب رسیده از طرف اعضاء شورا برای راه اندازی آرامستان های جدید تهران اظهار داشت: مکان آرامستان ها مشخص و قرار شد بودجه مورد نیاز در اصلاح بودجه پیش بینی شود. یکی از این محل ها در جنوب شرقی تهران، دیگری در شرق و یک زمین نیز در جنوب غربی تهران بصورت قطعی برای راه اندازی آرامستان ها به تصویب رسید. البته دو جای دیگر نیز امروز به قطعیت تصویب نشده چونکه باید بر روی پیوست ترافیکی ارائه شده آن اصلاحاتی صورت گیرد.
چمران تاکید کرد: زمین ها در حین خریداری هستند و بنابراین مجبور بودیم در جلسه محرمانه موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود در تشریح دستور جلسه صحن علنی شورای شهر نیز اظهار داشت: در جلسه امروز در ابتدا آقای کاشانی خزانه دار شورا گزارشی از شرایط بودجه و اعتبار مدیریت شهری ظرف یک ماه گذشته ارائه خواهند کرد. بعد از آن نیز لایحه ارائه شده درباب قیمت گذاری غرف میوه و تره بار مورد بررسی قرار می گیرد و بعد از آن نیز پرونده های مختلف درباب باغات مورد بررسی اعضاء قرار می گیرد.
رییس شورای اسلامی شهر تهران افزود: درباب تاکسی های برقی برداشت من این است که اگر ۴۵۰ میلیون تومان از محل ماده ۱۲ پرداخت نشود کسی نمی تواند تاکسی ها را خریداری کند و مشکلات بسیاری به وجود می آید. البته این پول پرداخت می شود اما اعلام می کنند باید پیمایش صورت گیرد و بعد این پول پرداخت گردد اما نکته اینجاست که تاکسی داران این پول را از کجا بیاورند و در طول سالیان بگیرند. درباب ایستگاه های شارژ نیز تعدادی اضافه شده و بر طبق قرارداد با وزارت صنعت، معدن و تجارت باید به اندازه کافی این ایستگاه های شارژ ایجاد شود.
چمران در پاسخ به سوالی درباب مشکلات و خرابی های پله های برقی در سطح شهر اظهار داشت: وقتی چنین دستگاهی در سطح شهر کار می کند اساسا با مشکل روبه رو می شود که باید این مشکلات سریعا بررسی و حل شود. در همین زمینه معاونت فنی برنامه ریزی خوبی انجام داده؛ اما هنوز آن طور که ما می خواستیم نشده است.
وی درباب آبگرفتگی در پی بارش ها در سطح شهر تهران نیز اظهار داشت: آبگرفتگی های روز گذشته جزئی بود البته باید دقت کنیم که باران هم زیاد نبوده همه هشدارها و پیش بینی ها انجام شده بود؛ به همین دلیل اگر جایی آبگرفتگی داشته باید بررسی و نسبت به وضع معضل اقدام گردد. بی شک اگر باران بصورت رگباری باشد نمی شود جلوی آبگرفتگی را گرفت.


1403/07/08
11:53:06
5.0 / 5
195
تگهای خبر: تاكسی , ترافیك , خرید , دستگاه
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است