مدیرعامل شركت خاكریز آب خبر داد

راه اندازی کانال هدایت آبهای سطحی در غرب پایتخت

راه اندازی کانال هدایت آبهای سطحی در غرب پایتخت به گزارش فست تریپ، مدیرعامل شرکت خاکریز آب در رابطه با راه اندازی مجرای هدایت آبهای سطحی الهیه غرب- ازگی اظهار داشت: این پروژه با هدف کنترل سیلاب هایی با دوره بازگشت ۵۰ ساله در حوضه های آبریز درون شهری و برون شهری غرب پایتخت شامل بالادست بزرگراه های شهید خرازی، شهید همدانی و شهید فهمیده اجرا شده است.


حمید نجاری اصل در گفتگو با خبرنگار ایسنا، در مورد آخرین وضعیت اجرایی مجرای الهیه- ازگی بعنوان یکی از مهم ترین مجاری هدایت آبهای سطحی تهران اظهار داشت: عملیات اجرایی این کانال از آبان ماه سال ۱۴۰۲ شروع شده است. پیشرفت چشم گیر عملیات اجرایی پروژه در قسمت خیابان فرهیختگان و پوسته بزرگراه شهید همدانی رقم خورده و متعاقب تکمیل این بخش از کانال در پاییز سال جاری، لوله گذاری در خیابان کرمانشاه تا حوضچه تعدیل سیلاب در دستور کار قرار می گیرد.
وی در پاسخ به پرسشی در مورد اهداف و لزوم های اجرای پروژه، توضیح داد: مجرای الهیه غرب- ازگی، با هدف کنترل سیلاب هایی با دوره بازگشت ۵۰ ساله در حوضه های آبریز درون شهری و برون شهری غرب پایتخت شامل بخش های بالادست بزرگراه های شهید خرازی، شهید همدانی و شهید فهمیده به مرحله اجرا رسیده است.
به قول نجاری اصل، طول کلی این پروژه ۲۲۱۶ متر و پیشرفت کلی عملیات اجرای آن به مرز ۳۸ درصد رسیده است.



منبع:

1403/07/02
14:56:40
5.0 / 5
219
تگهای خبر: بزرگراه , شركت
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است